Tuesday, 13 December 2011

Teman Sekolah Rendahku dari Alor Setar kini berada di Bandar Baru Bangi.







Pagi ini amat memeranjatkan aku bila aku terima sms undangan jemputan kahwin anak saudaranya di Alor Setar, Kedah.

Apatah lagi teman yangku maksudkan ini merupakan teman sekolah rendahku dari Darjah 1 sampai Darjah 6 semasa aku dibesarkan di Kedah dahulu.

Aku amat-amati betul2 & baru aku faham bahawa kawan lamaku, Ahmad Zahran telah khabarkan dia bahawa akupun kini menetap di Kuala Lumpur.

Terima kasih Zahran kerana telah memperpanjangkan lagi pertalian silatul rahim yang telah lebih dari 30tahun menghilang dan kini kembali kepangkuan Sahabat lama Sekolahku dahulu.

Beliau ialah Wan Latiphah binti Wan Hussain!!
Disini saya lampirkan gambar2 keluarga beliau yang dapat saya editkan dari FBnya.

No comments:

Post a Comment